Confession

Posted by lapargirl59 on Saturday 22 September 2012.

Salam. Ok. Missing lagi. Make it short. Sejak bulan puasa sampai sekarang aku memang langsung tak control makan or commit dengan workout. And jeans yg dulu longgar dah ketat balik. Masa aku type ni which is 12.59am, already in bed dengan perut senak sebab baru lepas makan nasik goreng usa. This sucks. Baru nak bangga sikit, baru separuh jalan ke atas aku dah merudum jatuh. Aku seriusly tatau or apa alasan logik yang aku boleh bagi. Aku macam rasa over confident. Rasa macam aku dah tau cara untuk lose weight, so, pe salahnya makan. Nanti boleh start balik. This sucks sebab sekarang aku dah rasa cepat penat balik. Kalau aku kena lari 5 Minit sekarang, belum tentu aku boleh. Sedih sangat. Aku pun jarang bukak site yg selama ni bg inspiration kat aku. Aku rasa malu. I feel like a failure. Sepatutnya 2013 aku dah tak obese lagi. And now aku kena start balik from beginning. Berat sekarang aku tatau. Aku takut nak timbang. Takut nak hadapi kenyataan. Hm.

No Responses to Confession