June Summary

Posted by lapargirl59 on Monday 2 July 2012. Filed under:

Weekend sampai harini aku macam testing badan aku dengan makanannn.Hehe. Bukan lah makan banyak sangat. Past two weeks rasa asyik rasa tak ada tenaga je kan. Jadi aku isikan badan dengan tenaga. Macam recharge. Lama dah aku kontrol and count calories so 3 days ni aku let go. Aku ikut cakap perut. Aku manjakan   diri. Tapi tak makan fast food pun. Aku banyak makan carbs. Harini aku tak pergi gym sebab bangun lambat. Hehe. Sebab tak nak rasa bersalah aku buat la aktiviti mengemas dapur. Angkat2 cabinet. Hehe.

Below adalah summary untuk bulan Jun. Memang disappointing. I know. Tapi benda dah lepas, kita anggap je sebagai pengajaran. Huhu. One good thing ialah, Jun 2012 adalah bulan berat aku bermula dengan angka 8. Hehe...


Total pergi gym: 15 kali/15 hari
Rest day: 6
Malas day: 6

Bagi aku Jun adalah bulan dimana badan aku tak nak ikut cakap. Energy level drop gila and tak mampu nak finish workout. Pening masa lari and asyik kena stop and rest. Malas day pun banyak. Hoho. 
And yes, C25K aku tergantung dekat week 8 lagi. Still got time maaa.. 11 days to 5K. Harap-harap segala masalah bulan Jun akan poof!

No Responses to June Summary