Cerita harini.

Posted by lapargirl59 on Sunday 17 June 2012. Filed under: ,

Harini satu family pergi makan pizza hut. Huhu.. Aku dah agak mesti harini makan kedai. Sebab tu semalam kontrol makan. Semalam spoil makan murtabak sekeping je. Harini pagi2 aku makan oat. No neskepe. Orang lain semua makan nasik lemak. Pasrah je tengok. Sob. Sob.
So makan pizza hut tadi aku makan seafood platter, 2 slice pizza and beberapa batang carrot. Sup pun tak habis sebab tak sedap. Air pepsi langsung tak minum. Aku bagi along. Aku pun pelik kenapa cepat sangat aku kenyang. Pelik2. Malam ni orang lain makan tomyam tapi aku tak makan. Dorang asyik tanya je nak ke tak nasik goreng ke, mee ke. Ceit. Godaan betul. Tapi Alhamdullillah sebab berjaya menempuhi dugaan hari minggu. Semoga minggu baru ni workout lagi power! 

sauce:arthlete

No Responses to Cerita harini.