Day 48: Yahoooo!

Posted by lapargirl59 on Tuesday 26 June 2012. Filed under: ,

Gym
Treadmill: 30 min
Weights: 60 min (4 reps)

Hehe.. Harini memang hari dalam sejarah la. Setelah setahun aku pikul berat pangkal sembilan, harini, dengan rasminya berat aku dah pangkal 8. Seronok2. Makin dekat nak sampai pangkal 7. Alhamdullillah. Syukur2. Walaupun seminggu dua ni mood down tapi at least berat still turun. Tadi pun masa workout aku pening masa atas treadmill. Sebab tu C25K tak dapat complete. Sepatutnya minggu ni dah week 9. Tapi aku still tak mampu lagi. Huaaa...  Tak tau la boleh capai goal ke tidak. Nampak gaya macam tidak je. Huhu.

Makan
Breakfast
Apple+nutella
Nescafe O

Lunch
Nasik 1 senduk
Gulai ikan tenggiri 1/2 potong
sayur tauge+tauhu goreng banyak
tempoyak sikit

Dinner
Nescafe o
Roti 2 kepingg+ oat

Supper
Tetibe lapar. Ratah sayur tauge. Hehe...

Harini kakak aku tunjuk gambar aku kat kawan dia. Dia cakap dorang terkejut tengok aku dulu kurus tapi sekarang gemuk. Ceit. Tension je dengar. Jadikan ini sebagai satu motivasi! Aku boleh kurus! Tapi bukan kurus macam dulu. Kurus dan sihat! 




No Responses to Day 48: Yahoooo!