Down,down.

Posted by lapargirl59 on Sunday 24 June 2012. Filed under: ,

Make that 4 days =(


Perasaan malas menghantui lagi. Grr. Tengok calendar aku dah ada 5 hari malas bulan ni. Bertambah dari bulan lepas. Sepatutnya kena kurang. Hmm.. Tatau la. Aku rasa sebab boring. Huargghh! Tapi siang tadi aku try baju kurung yang lama tak pakai. Alhamdullillah muat dah. Timbang pagi tadi mula-mula kuar pangkal 8, timbang 2,3 kali seterusnya naik 9 balik. Cet. Baru je nak happy-happy. Tapi bila tengok baju longgar tu terus rasa semangat balik. Hehe. Tu la, kadang-kadang aku rasa macam nak give up. Tapi bila fikir apa yang aku buat ni bukannya tak ada hasil. Cuma lambat sikit la. Kalau aku malas laaaagi la lambat hasilnya. Sekarang dah nak masuk bulan 7. Sekejap je nanti nak masuk tahun 2013. Tahun depan aku dah kena start kerja. Family bagi chance tahun ni je untuk aku lose weight, build up my confident. Next year tak boleh goyang kaki dah. Aku bersyukur sangat family aku faham. Tak ada pun bising aku dok umah. Tapi kena la tunjuk ada semangat. 



No Responses to Down,down.