Day 39: Hari boring.

Posted by lapargirl59 on Thursday 7 June 2012. Filed under: , ,

Gym
Treadmill: 30 min (C25K W6W2)
Weights: 30 min
Rowing: 2000m

Bosan la asyik sorang je dekat gym. Tadi ada la akak sorang ngan chinese boy ni. Bila aku half way kat atas treadmill pusing tengok dah hilang da. Huhu. Bila nak balik tadi baru la ada boy sorang ni datang. Bosan sungguh la macam ni. So, tadi buat W6W2. Ok la, walaupun ada sikit pancit. Besok biggest challenge eva. 25 min non stop. Hehe. Macam mustahil je. Takpe, aku cuba. Ada lagi 3 minggu. InsyaAllah minggu ke 9 boleh lari 20 - 25 min non stop. Hmm..Aku rasa kalau berat aku cecah 80kg tak mustahil untuk aku lari 30 min non-stop. Memandangkan berat aku yang sebeban sekarang ni buat rasa macam terhalang. Aku tau aku boleh buat tapi I'm too heavy.

Insanity
Okay, I really, really hate it. Huaaa... Dah la 40 minit. Semalam sedap je 17 minit. Harini amek ko! Tak larat nak keep up dengan diorang ni. Tapi tengok sorang minah dalam video tu pun tak larat jugak. Dia pun terkial-kial. Heee.. Kita geng la. Kalau sesiapa yang pernah buat 30DS and rasa tu susah, heh, Insanity ni bagi aku 5 kali lagi susah. Hohoho. Ke aku sorang je yang tak larat? Walo apa pun yang terjadi, aku tidak akan give up!

Makan
Breakfast
oat+nesvita

Post workout
Apple hijau

Lunch
Nasik 1 senduk
ikan terubok bakar+air asam
sayur kacang panjang+baby carrot

Petang
Pisang goreng sebijik

Dinner
Mee hoon tom yam
air apple



2 Responses to Day 39: Hari boring.

  1. dariagraphy

    You will get over it. Dig deep! :) masuk month two lagi keciwa :p nways, ni geng grup diet dari kdo/kmmk/ss?

  2. lapargirl59

    Hehe.. Thank u nurrul.
    Dr group kmmk. ahli segan tp tetiap ari stalk group.haha.