Day 36: Hello June!

Posted by lapargirl59 on Friday 1 June 2012. Filed under: ,

Gym
Cross trainer: 30 min (crazy bitch style)
Weights: 35 min (machine+ kettle bell)
Bicycle: 20 min

Sepatutnya aku ty C25K W5W3 tapi treadmill ada orang guna pulak. Ada je kosong tapi segan lari sebelah lelaki. Hehe. So, maybe Isnin ke aku try. Tapi serius tak mampu lagi nak lari 20 menet. Takpe lah. Asalkan aku coba..
So harini baru finish download Insanity. Complete semua workout and journal tah hape bagai. Bila nak start? Maybe next week. 60 days of insanity. Hehe.. Cool name. Siapa nak download guna torrent je. Aku download 3 hari kot baru nak habis. Tengok sikit workout dia macam mana. Omaknenek. Gila ah.. Mampu ke aku buat? We'll see. We'll see.


Makan
Breakfast
Oat+nesvita

Post workout
1/2 mangga

Lunch
Nasik 2 senduk+sambal kentang ikan bilis+gulai labu

Dinner
Oat+nesvita+pisang
Telur dadar 1/4

Snack
Apple hijau
Biskut oat iko 2 keping

Harini makan ok la banding semalam. Gila ah semalam. 3 pinggan nasik aku tibai. Harini pun rasa macam tak leh kontrol je. Nak makan lagi. Tapi tahannnn je. Minggu ni ada 3 kenduri kawen yang nak disinggah. Mudah-mudahan aku dapat menahan godaann.. Aminnn...



1 Response to Day 36: Hello June!

  1. dariagraphy

    Alooo geng kdo n kmmk kah? Buat insanity eh.. Have fun :) share results k ^^