Day 43: Shopping

Posted by lapargirl59 on Friday 15 June 2012. Filed under: , ,

Gym
Treadmill: 30 min (C25K W7W2)
Weights: 30 min (rasa lebih 30 min, tak pasan jam)
Rowing: 2000m

Harini adalah hari penuh kesakitan sebab masa buat weights aku buat resistance tinggi-tinggi and sampai muscle itu rasa terbakar. I dont even count the reps. Huhu.. Akibatnya masa pergi beli barang tadi jalan senget sebelah sebab kaki sakit. Padan muka! Haha. But I like it. I like the pain. Gimme moreeee!

Makan
Breakfast
Oat+nesvita
Nescafe O

Lunch
Nasik 2 senduk +lauk sambal paru

Dinner
 Oat+nesvita
Nescafe O

Snack
Yogurt LiteYo

So tadi beli barang kat tesco. Aku nak beli stroberi haritu tapi sekali tengok harganya Rm22. Uit. Aku rasa haritu aku beli Rm 6.90 je. Awat tetibejadi Rm22? Aku perasan ada harga Rm6.90 tapi untuk cameron punya stroberi. Yang Rm22 tu untuk import. Aku rasa yang dulu aku beli tu diorang salah letak harga. Huhu. Mintak dihalalkan la ye. So tadi aku beli mangga, kiwi,apple hijau and merah. Cukup la rasanya.
Lepas beli barang mak ajak gi makan kedai. Aku dengan jayanya berjaya tahan godaan makan mee bandung sebab sebelum kuar aku dah makan nasik. Lauk paru pulak tu. Paru calori dia tinggiiiiiiii sangat! Dah la banyak aku makan. Huhu. Harini lak workout kureng sikit. Jadi berpada-pada la makan itu ye.


No Responses to Day 43: Shopping