Day 49: Hot & Roll. Nyum!

Posted by lapargirl59 on Wednesday 27 June 2012. Filed under: ,

Gym
Treadmill: 30 min
Cross trainer: 30 min
Weights: 30 min (2 reps)

Harini aku tak lari. Aku jalan laju2 je speed 5.5 sebab nak elak kepala pening. Lepas tu naik cross trainer level 8. Hoho. Rasa kaki nak tercabut. Tapi best jugak kayuh berat2. Tak ada la rasa nak tercampak kalau laju-laju.  Alhamdullillah harini tak rasa pening.Cuma perut kembung pulak bila minum air masa workout. Dulu bole je teguk air banyak2. Tapi tadi berbunyik2 air dalam perut. Rasa tak selesa. So aku minum sikit2 je. 

Makan
Breakfast
2 eggs, scrambled
Nescafe O

Snack
Anggur merah segenggam.

Lunch
Nasik 1 senduk
Gulai jering 5 bijik
Ikan merah goreng
tempoyak sikit

Petang
Nescafe Susu
Gardenia 2 keping+Nutella

Dinner
Hot & Roll

Wawahh... Harini aku makan tak ingat. Dah tu teringinnnn sangat nak minum necafe susu.Aku buat je la. Tapi bila dah buat tak sedap pulak! Aku dah lupa nak buat nescafe macam yang aku suka. Alter balik. Tambah nescafe sikit, tambah susu sikit tapi tetap tak jadik! Minum tak habis. Hoho.. Lepas tu kakak aku balik bawak hot & roll. Dah orang bagi aku amek jekk.. Kalau besok berat naik padan muka laaa.. Tapi tadi aku memang lapar pun masa dia bagi tu. At least terisi la perut. Hehe..



No Responses to Day 49: Hot & Roll. Nyum!