Day 47: Perutku..

Posted by lapargirl59 on Monday 25 June 2012. Filed under: ,

Gym
Treadmill: 30 min
Weights: 40 min ( 15 reps x 4 sets)

Harini not good. Breakfast pagi tadi makan oat dengan air je. Serius tak sedap!!! After taste dia macam lepas makan besi. Huhu.  Tapi aku tabahkan hati and telan je 3,4 sudu. Bila dekat gym lepas naik treadmill perut aku rasa tak sedap. Terbayang2 rasa oatmeal tu. Lepas tu rasa pening. Ah sudah. Mood memang down gila. Tapi aku go on jugak buat weights walaupun perut rasa bergelora je. Tapi tahan 3 set je sebab aku pening sangat and rasa nak muntah. Cepat2 balik umah terus baring.


Makan
Breakfast
Oat
Nescafe o

Lunch
Nasik 1 senduk
Telur rebus gulai
Ayam goreng rempah
Tempe goreng 2 potong

Snack
Apple hijau
Kiwi

Dinner
Roti cake beli kat uncle jual roti.
Buah tembikai 3 potong

Aku rasa makan makan tak cukup je. Selera aku kurang. Harini air pun kurang sebab kat gym minum sikit. Biasa habis 1 tumbler. Besok taknak dah makan oat. Trauma2..

Memang gini muka aku. Pening+nak muntah. 

No Responses to Day 47: Perutku..