Kurang sihat

Posted by lapargirl59 on Sunday 10 June 2012. Filed under: ,

Sejak Jumaat rasa kurang sihat. Sebab period+non-stop visits to the toilet. Huhu. And kaki sakit. Dekat tepi peha kanan. Dem. Siyes,last week punya workout memang teruk. Tak penah dalam seminggu 2 kali tak gi gym. I am very disappointed. Tak tahu kenapa rasa macam tak ada energy. And aku sekarang makan tak boleh banyak. Kalau makan banyak dia nak keluar balik. Takkan workout perut mengecik jugak kot. Huhu. 
Mood aku pun down sekarang. Lagi sebulan to 5K, and aku ingat by then berat dah turun banyak. Dah pangkal 8. Tapi still 93-94. I want to run faster. Sob. Sob. Akak aku ada cakap yang badan aku tak besar sangat macam dulu. Maybe dah toned kot. And ada baju yang aku pakai macam longgar sikit, jeans pun tak ketat dah (dulu bila duduk kena bukak butang). Tapi rasa macam tak ada beza pun. Maybe jeans or baju tu yang kembang. Hm..
Tengok gambar aku kat group matrik punya lah kurus aku dulu. Sob,sob. Sebab tu sekarang aku macam segan nak jumpa kawan-kawan sekolah/matrik. Yela, dulu kecik, sekarang besar macam tong. Siapa tak malu? Sebab tu la jugak sekarang ni aku belum kerja lagi. Bukan tak ada offer tapi sebab segan. Lagipun jujur aku tak ada confident nak meet new people. 

The End.

1 Response to Kurang sihat

  1. dariagraphy

    lapargirl, bole tau nick lam fb? ingat nak add u to my grup. where we focus on being fit, doesnt matter brp number kat scale. :) if you dont mind lah..kalau pm sy pun bole d fb..