May Summary

Posted by lapargirl59 on Thursday 31 May 2012. Filed under:


Alhamdullillah, May dah pun berlalu. Syukur sangat sebab aku berjaya jugak lalui bulan ni. Yang atas ni ialah kalendar workout aku hehe. Target aku minimum 20 kali pergi gym untuk bulan ni. Tercapai la jugak. Hehe.. So, mari kita analyze gamba di atas!

Yang pink-pink ada smiley tu maknanya happy workout day. 
Yang pepel tu not happy workout day. 
Pangkah is malas day and rest tu rest day la.

Total pergi gym: 22 kali/20 hari
Total unhappy day at the gym: 3. (31st May tu silap tanda.)
Rest day: 8
Malas day: 3

Apa yang tak best disini ialah 2 kali je aku pergi kelas malam. Dem. Membazir je bayar kalau tak pergi kan?kan? Tapi nak wat cemane, partner tak ada. Kalau malam aku segan, orang ramai. Hoho.
Aku berharap sangat bulan 6 akan lebih baik dari bulan ni. Yela, kita mestilah nak lebih baik kan. Less rest day ke, no more unhappy day ke. Hoho.
Overall, setakat ni aku happy dengan usaha bulan May ni. =D


No Responses to May Summary