Day 22:Run baby run!

Posted by lapargirl59 on Thursday 10 May 2012. Filed under: , ,

Gym
10.30 am-12pm
Treadmill: 30 mins(C25K W2W2)
Weights: 30mins
Cross trainer: 30 mins

Harini aku bantai lari 8km/hr. Huhu.. Tapi bukan continuous la. 1 1/2 minit selang2. Tapi bangga la. Tu paling laju aku lari setakat ni. Maybe sok lusa 10 km/hr nonstop pulak. Haha. Pejam celik dah cukup sebulan sejak first day aku start gi gym. Wahh.. Rasa macam lama tapi sebenarnya sekejap. Sekejap dah sebulan. Kalau lah dari awal tahun aku buat macam ni. Dah cukup 5 bulan. Ntah-ntah dah kurus agaknya.
Pasal timbang tu aku memang serius tak nak langsung jejak atas scale. Tak tahu la kenapa. Rasa takut. Huhu.. Tapi tengok la dulu. Kalau parner gym nak timbang, kita timbang je ok? Kalau tak turun, tak pe. Kalau naik pun takpe. Asalkan aku dah usaha.


Meal
Breakfast
Oat+pisang+nutella sikit

Post workout: Apple hijau

Lunch
Nasik 2 senduk+sambal paru+ayam+daging masak kicap
(Tahu, banyak.. Sebabnya pagi tadi ada orang bawak balik nasik lemak. Tapi aku tak makan nasik lemak, aku amik nasik biasa tapi makan lauk nasik lemak tu.)

Dinner
Oat+nesvita+pisang 2 bijik.


No Responses to Day 22:Run baby run!