Loya

Posted by lapargirl59 on Saturday 26 May 2012. Filed under:

Harini tak gi gym. Hehe.. Not feeling very well la. Here's the story. Pagi aku makan roti canai sekeping. Then tengah hari siap-siap nak pergi rumah kawen. Sekali silap tengok tarikh. Besok rupanya. So kensel and kitorang satu family pergi tesco. Ingat nak makan chicken rice tapi nasik tak masak lagi. So kitorang beli barang and makan lepas tu. Masa makan tu memang aku berselera gila lah. Cheat day ni. Lepas dah habis nasik sepinggan dah start da. Aku rasa loya. Memang banyak kali jadi kalau makan chicken rice shop ni. After taste dia tak best. Aku minum la ice lemon tea tu kot-kot boleh lega. Seminit dua lepas tu serious dah tak tahan terus aku blah gi toilet. Dah lah dari hujung sini nak ke hujung sana. Aduh. Orang pulak jalan berlenggang. Geram aku. Sampai toilet tak nyempat nak kunci pintu terus aku terbuwekkk kat situ. Habis keluar semua. Membazir je makan. Dari rasa kembung terus kempis balik perut. 

Tu lah pelik. Kalau tempat lain makan okay je. Chicken rice ni yang problem. Aku rasa sebab makanan diorang ni banyak guna penambah perisa. Kalau sayur dia rasa masin je. Sup pulak rasa ajinomoto. Memang la sedap masa makan. Lepas makan rasa pelik. Huhu. Aku rasa memang aku dah tak boleh nak makan chicken rice shop lagi. Bila teringat ni pun rasa loya. Sampai sekarang kot. Balik je dari tesco terus aku bukak fridge and makan yogurt+strawberry+anggur. Hilang lapar sikit. Malam dah lapar balik. Nasib baik ada pasar malam. Aku makan yong tau foo. Tapi sebab dah loya siang tadi, malam pun sama. Lepas makan tadi dah rasa lain macam. Tapi sekejap je la. Lepas tu ok balik. Tapi bila fikir, maybe aku makan laju sangat kot. But selama ni tak ada pulak masalah. Tak ada la sampai muntah walaupun aku menketedaghah tak ingat donia. Yong tau foo tadi pun tak sedap bagi aku. Manis sangat. So sekarang ni aku minum je la kopi hitam ni. Lega sikit tekak.


No Responses to Loya