Day 26: Nasik lemakkkk

Posted by lapargirl59 on Wednesday 16 May 2012. Filed under: , , ,

Gym
Treadmill: 30 mins (C25K W3W2)
Weights: 20 mins
Cross trainer: 30 mins

Tak tahu kenapa tapi harini ada sedikit malas. Maybe sebab penat malam tadi kot. Serius rasa berat je badan nak bergerak ke gym. Tapi aku gagahkan kaki jugak. Tak boleh accept malas-malas ni. Nanti makin lama makin menjadi.

Makan
Breakfast: oat+nesvita

Lunch
Nasik lemak lauk paru+ayam

Snack
Apple hijau

Petang
Nasik 2 senduk+kari ikan

Dinner
Cheese sandwich.

Ye, harini makan macam orang gila. Semua nak ngap. Huhu. Patut dinner makan oat je. Tapi sebab oat dah habis, terpaksa makan nasik. Haha. Teruk gila statement. Tak tahu la kenapa tetiba selera bukan main harini.   Nak kata datang bulan, tak. Hoho. Abaikan. Besok kerja keras dekat gym la gamaknya. 
Sepatutnya last week dah timbang. Tapi takut punya pasal (macam biasa) pospon ahad ni. Ahad ni aku janji aku timbang ok. Kita tengok apa hasil kerja keras sebulan ni. And besok jugak aku nak try work out kettlebell (aku asyik sebut kettle ball je). Sebab nampak kettlebell kat gym. Kesian dia macam tak ada orang guna. Hoho. So, new thing tomorrow is : kettle bell workout. 





No Responses to Day 26: Nasik lemakkkk