Day 23: Euphoria

Posted by lapargirl59 on Friday 11 May 2012. Filed under: , ,

Gym
10.15am-12 pm
Cross trainer: 5 mins
Treadmill: 35 mins (C25K W2W3)
Weights: 20 mins
Cross trainer:30 mina

Apasal tiba-tiba ada 5 mins cross trainer? Sebab masa aku mula sampai tadi tiba-tiba ada orang tengah repair treadmill. Segan lah pulak kan. Takkan aku kat sebelah nak berlari.So aku pergi kat cross trainer dengan perasaan hampa. Bila dia blah je terus naik treadmill. Tu yang ada 5 min cross trainer. Hehehe. 
Harini dengan bangganya aku terlupa nak snap C5K punya plan. Nasib baik ingat jugak lah semalam punya. Memang sama je. Tapi aku bantai sampai 35 mins sebab nak cukup 3KM. Yes, aku jalan/lari sejauh 3KM harini. Bangga2! Ada one time tu aku tutup time kat treadmill and lari selama yang mungkin. Guess what? I ran non-stop for 2 1/2 mins! Waahhhhh.. Terer tak? Haha. Tau, not that huge tapi huge for me! 2 months ago nak lari 1 minute pon macam mustahil. Harap-harap minggu ke sembilan dapat la lari 30 mins non-stop.

Meal
Breakfast
Oat+nesvita+pisang

Post workout
Mango+apple hijau

Lunch
Nasik 2 senduk+daging masak kicap+baby carrots

Petang
Oat+nesvita

Dinner
Mee hun tom yam. Hehehe...

Tak tau la kenapa lapar pulak harini. Petang tadi terus makan oat. Malam pulak tetiba ada orang nak belikan mee hun tom yam. So, apa lagi? Haha...


No Responses to Day 23: Euphoria