Day 33: Back on track!

Posted by lapargirl59 on Tuesday 29 May 2012. Filed under: , , ,

Gym
10.30am-12.15pm
Treadmill: 30 min (C25K W5W1)
Weights: 30 min
Cross trainer: 15 min
Rowing: 2000m

Malam
Jillian's : 15minit

Malas nak cerita the last 2 days punya story. Bad times. PMS-ing. Same time macam last month. Nafsu makan membuak-buak. Muntah lepas makan. Grrrr... And tadi pergi gym lambat sebab bangun lambat. Huhu. Semalam lagi la. Boleh tido balik sedar-sedar dah pukul 12. Next month kena prepare. Siap-siap yogurt untuk binge. Hehe. 
C25K harini memang membanggakan. Aku lari 5 min straight 3 kali. Means 15 min. Aku tak pedulik kaki sakit ke apa. I kept on running =D. Lepas tu serius after buat weights 30 minit dah nak balik da. Yela, dah dekat pukul 12 kot. Tapi aku cakap kat diri sendiri, buat cross trainer 15 min je ok? Hehe.. Lepas tu baru ada orang datang. Semangat pulak. Terus buat rowing 2000m. Kalau awal-awal dulu tak ada orang baru best. Sekarang nak ada orang. Baru semangat. Tengok orang semangat, kita pun semangat kan. Hee..
Aku baru je lepas wat Jillian. Ingatkan 30DS. Sebab lama dah tak wat tak pasan orang dia lain. Lama-lama wat baru perasan. Eh, ni bukan 30DS. Time tu dah kuyup dengan peluh. Ceh. Tak pe sok kita star 30ds btol-btol punya.

Makan
Breakfast
Oat+nesvita

Lunch
Nasik 1 senduk+ayam berlada 2ketul kecil+sayur sawi

Petang
Ayam 2 ketul kecik
oat+nesvita

Dinner
Buah lai 1 bijik setengah

Snack
Hotdog instant 1 1/2

Hot dog instant beli dekat hari belia kelmarin. Tak yah goreng, terus makan jek. Maksudnya: chemicals overload! Haha. Tapi sebab teringin aku beli je. And you dont want to know how much I've ate that thing. Hehe. Dan tahulah ayamg berlada yang mak aku buat adalah fav aku. 3 pinggan nasik pun boleh. Tapi harini 1 senduk nasik je. Sebab, aku serik asyik muntah je makan. Lepas muntah lapar balik and ntah apa-apa aku makan nanti. So, nak selamat makan sikit je. Huhu..


Aku rasa timbang sebulan sekali macam susah sikit untuk aku track berat aku. So decide nak timbang setiap hari Jumaat. Baru rasa logik sikit ye tak. Sebulan macam lama sangat gap nye. Hoho..




No Responses to Day 33: Back on track!