Day 20 : Yeay!

Posted by lapargirl59 on Tuesday 8 May 2012. Filed under: , ,

Gym
10am-12pm
Treadmill:: 30 mins (C25K W1W3)
Weight: 15 mins
Cross trainer: 30 mins
Weight: 30 mins

Hihi.. Tak sangka dah 20 hari jejak kaki ke gym. Siyes, macam cepat je masa berlalu. Tapi aku tak rasa lain pon. Rasa besar je badan. Tapi family cakap nampak kecik sikit. Dulu lagi besar. Ke saje nak sedapkan hati aku. Huhu. Harini tak pergi spinning. Abg ipar aku punya adik, dia ni personal trainer. Dia cakap tak payah spinning sebab nanti peha besar. Alamak! Spinning tu la yang aku paling suka sekali. Tiba-tiba cakap camtu. Sedih woo.. Takpe2, kita research sendiri ok. hehe..

Breakfast
Nesvita+oat+pisang

Lunch
Nasik 1 senduk+ gulai ikan parang+tomato

Petang
Nasik separuh+ikan parang masak kicap

Dinner
Nesvita+oat+pisang

Harini mak masak ikan parang pulakkkk.. Cisss.. seriyes tak leh kontrol. Tapi aku makan pun berjaga-jaga tadi. Sebab dah makan nasik 2 kali, no snacks for today. Huhu..Tadi aku beli apple hijau sebab ada orang cakap kalau nak kurus makan apple hijau tiap2 hari. Buat je la. Aku memang suka apple hijau banding apple merah. Huhu. Tapi sekarang ni teringin nak makan tutti frutti. Tak pernah merasa. Sob..



No Responses to Day 20 : Yeay!