Rest Day Saturday

Posted by lapargirl59 on Saturday 5 May 2012. Filed under: , ,

Meal
Breakfast: Pisang+oat+milo+nesvita. Semua ni semangkuk.

Lunch:
McDonald Chicken Foldover. Ni je yang nampak ok kat McD tu. Kalau tak makan bubur je.
Air mirinda oren secawan. hehe..

Dinner:
Mee Hun sup+jagung+beberapa sudu pecal.
Air tebu


Salam. Sekarang ni duduk depan laptop and mempersoalkan kehadiran rest day ni. Perlu ke ada? Sebab aku rasa macam rugi je tak gi gym. Macam tak sabar nak tunggu hari isnin. Dah lah C25K tak habis lagi. Maybe kena sambung next week sebab besok nak keluar. Tak sempat gi gym. Aih..

Siang tadi tengok (tertengok) Fight Girls. Cite dia pasal pompuan-pompuan from us ni nak jadi top punya muay thai champion la. So dia datang thailand and fight local punya fighter. Tapi memang aku salute habis la diorang ni. Mental and fizikal memang kena tough. Bayangkan lagi berapa hari nak fight tapi berat over 4-5 kg. Diorang kena turunkan untuk sampai certain weight tu. Tak makan, tak minum. Exercise je. Kalau aku la.. Dah giveup. Tengok body diorang semua keras-keras. I want that! I want it so bad. Sob..



This is Gina Carano. Antara semua, body dia paling perfect! Time ni berat dia 143lbs. Lebih kurang 64kg. Aku dulu pernah cecah 64kg. Tapi tak tone macam dia ni. 

Hopefully, satu hari nanti aku boleh kata yang "I am proud of my body. And I worked hard for it."


No Responses to Rest Day Saturday