Day 29: Bad day

Posted by lapargirl59 on Tuesday 22 May 2012. Filed under: , ,

Gym

treadmill: 30 min (C25K W4W1)
weights: 20 min
rowing: 2000m

Memang rasa kesan makan tak ingat dunia hujung minggu lepas. Serius. Memang kena control makan. Lepas tu malam tadi tidur lambat sebab download movie. Aku pulak sebelum tidur selalu membaca 1 jam. Kadang-kadang 2 jam baca. That's why kita kena jaga tidur make sure cukup. Kalau bangun pagi rasa tak best mesti hari tu tak best. hehe.

Tadi kat gym aku malas sebenarnya nak buat c25k. Tapi aku gagahkan jugak. Ade part lari non-stop 5 min 30 sec. Alhamdullillah dapat buat. Tapi second part punya kantoi. Aku just power walk. Dapat rasa nak pitam time tu. Nasib baik tak ada orang. Malu I. hehe. Lepas tu nak buat weights pun malas. Lemah je. Berat sikit tak larat. Benci la! Ni yang tak best bila stop gi gym. Walaupun 3 hari tapi effect dia boleh rasa. Apatah lagi kalau berminggu tak pergi. Ni aku punya cerita, orang lain tak tahu la.

Makan
Breakfast
oat+nesvita

Post workout
Apple hijau+ anggur

Lunch
Nasik 2 senduk+ikan tenggiri goreng cili+sawi rebus+kuah kari

Dinner
Oat+nesvita

Harini makan kire ok la. Aku ambik banyak sayur. Sebelum ni tak kisah pun sayur ade ke tak. Tapi sekarang risau je kalau tak ada sayur. Haha. 

Kalau tengok kat sebelah ni aku ada update berat. Tapi ini scale kat rumah. Tak sempat nak timbang kat gym. And I'm curious. Hehe. Tapi skang ni asek nak timbang je la pulak. Hoho. Takleh2. Not healthy. Sebulan sekali je.


No Responses to Day 29: Bad day