Gym?

Posted by lapargirl59 on Monday 2 April 2012.

Hello! Past few days I've been controlling my food intakes. Tak timbang lagi. Tapi bajet around 97kg. So, aku decide nak pergi gym. Boleh ke? Rasa macam malu. Yela, nanti lompat sana sini. Ada lak yang jiggle-jiggle. Orang tengok buat malu je. Huhu. Lagipun mesti ramai lelaki. Grr. But, aku kena lupakan semua tu. Kalau malu sampai bila nak camni? Rasa sedih je bila tengok cermin. Kalau kat luar pulak seboleh-boleh taknak tengok cermin. Sebab bila tengok mesti terdetik, "Gemuknyaaaa aku. Why am I out of the house??" Lepas tu mesti tak senang duduk. Sometimes put extra effort on the face sebab aku rasa walopun badan macam tong, at least muka leh terima lagi. Haha. 
So, sabtu ni me and my friend akan redah gym kat area rumah ni. Alhamdullillah sebab ada orang nak support aku. Harap-harap lepas ni akan mula chapter baru dalam hidup aku. Amin..

No Responses to Gym?