hari ketiga

Posted by lapargirl59 on Thursday 12 April 2012.

PENAT! Baru balik dari spinning class. Spinning class ni kita duduk dalam kelas and naik basikal. Instructor duduk depan guide la nak laju ke perlahan ke. Tak berhenti 45 minit. Peluh mencurah-curah. Tapi aku memang tak larat. Dia suruh kayuh berdiri aku tak mampu. Rasa macam jelly je kaki. Tapi tak pelah. Nama pun beginner.Lagipun aku yang paling berat tadi. Hehe.
Pagi tadi macam biase lah. Aku nya rutin:

Treadmill : 20 minit speed 5.
Cross-runner: 30 minit selang 2 minit buat weigh.
Rowing: 2000 meter 

Cukup 2 jam. Tapi aku rasa effect spinning class lagi banyak dari akunye gym tuh. Tapi memang separuh mati la. Nasib  baik kayuh dalam gelap. Orang pun tak nampak bontot goyang-goyang. Hehe.. But i feel good!

No Responses to hari ketiga