Monster eater!! Huargh!

Posted by lapargirl59 on Sunday 29 April 2012. Filed under: ,

Harini makan memang tak ingat dunia. I admit. Harini kemas rumah habis-habisan. Tapi one thing yang aku perasan, sejak pergi gym ni bila menyapu dah tak sakit pinggang. Kalau selama ni mesti sakit tapi sekarang tak. I am sooooo happy man! Heeee... And semalam ada orang cakap dah kecik sekit. Tak tahu la saja cakap sebab nak kasi sedap dengar tapi hei, I accept it. Heeee....

Breakfast
Nasik kerabu+ayam sambal+ nescafe o jarang.

Lunch
Nasik separuh+ikan merah goreng cili+sayu kacang goreng dengan udang+ 2 cawan coke+chipsmore 2 keping

Petang
Coke secawan.oopsss..

Dinner
Nesvita+oats 3 sudu+milo 2 sudu. kenyangggg...

Water intake still a problem laa.. Aiyooo..this has to stop. Bila tak workout je langsung tak heran dengan air. Kalau kat gym tu dah macam my precioussssss... Huhu..
So besok start first Couch to 5K (C25K). Nervous wooo.. Mampu ke aku? Tapi aku akan buat yang terbaikkk.. Tak kisah la slow ke,bukan nak berlumba dengan sesiapa. Asalkan aku harini, lagi elok daripada aku yang semalam.




No Responses to Monster eater!! Huargh!